Nu på lördag den 25 april, omkring 12:00, sätter vi igång sommarvattnet för säsongen.
Eftersom en av pumparna för närvarande är ur funktion kommer systemet att gå med begränsad kapacitet. Vi ber därför alla att noggrant följa sina bevattningsdagar, så att vattentrycket räcker till för samtliga fastigheter.
Precis som tidigare år kommer vi att gå en runda i området efter uppstarten för att kontrollera att inga kranar står öppna.
Med vänlig hälsning
Peter & Sebbe
