Länk till info på kommunens hemsida.
Vattnet kommer att behöva stängas av på måndags kväll den 25 maj. Detta beror på ett arbete på ledningsnätet. Vattnet stängs av från cirka klockan 21:00.
Det kan vara lämpligt att tappa upp vatten innan avstängningen så att du har extra vatten vid behov under avstängningen. När vattnet släpps på kan det vara något missfärgat. Spola tills vattnet blir klart igen.
Läs mer om driftinformationen på www.habo.se
Med vänliga hälsningar
VA-enheten
Håbo kommun
0171-52500
