Hej alla medlemmar.
Jag har inte läst själv info brevet som kommit i brevlådorna från Open Infra. Det står tydligen något om att ett avtal skrivits mellan föreningen och Open-Infra.
Detta stämmer inte.
Open infra kommer ha ett tilläggs avtal till dom som tecknar ett avtal med Open-Infra.
Bara för att förtydliga.
Mvh Ordförande.
